TERMES I CONDICIONS ESTÀNDAR DE VENDA

Heu d'actualitzar aquest document per reflectir les vostres termes i condicions.

El text següent serveix com a suggeriment i no implica la responsabilitat d'Odoo S.A.

  1. El client fa explícitament les seves pròpies condicions i condicions estàndards, fins i tot si aquestes es dibuixen després d'aquests termes estàndard i condicions de venda. Per tal de ser vàlid, qualsevol derogació s'ha d'estar explícitament d'acord a avançar per escriptura.
  2. Els nostres invoices són pagables en 21 dies laborables, a no ser que s'ofereixi un altre programa de pagament sobre la invoice o l'ordre. En cas de notòria per la data de venciment, Solarcasa Energy S.L. es reserva el dret de sol·licitar un pagament d'interès fix per import del 10% de l'import restant. Solarcasa Energy S.L. L'autorització de suspendre qualsevol disposició dels serveis sense avisar abans de l'esdeveniment del pagament final.
  3. Si un pagament encara està pendent més de seixanta (60) dies després de la data de venciment del pagament, Solarcasa Energy S.L. Reservar el dret a trucar als serveis d'una empresa de recuperació de deutes. Totes les despeses legals seran pagables pel client.
  4. Alguns països apliquen retenció en origen sobre l'import de les factures, d'acord amb la seva legislació interna. Qualsevol retenció en origen serà abonada pel client a les autoritats fiscals. En cap cas es pot Solarcasa Energy S.L. Fer-se involucrat en el cost relacionat amb la legislació d'un país. La quantitat de la factura, per tant, es deu a Solarcasa Energy S.L. En la seva totalitat i no inclou cap cost relacionat amb la legislació del país on el client estigui situat.
  5. Solarcasa Energy S.L. S'ha de fer el millor per subministrar serveis a causa del temps d'acord amb l'aprovació del temps. No obstant això, no es pot considerar cap de les seves obligacions com a obligació d'aconseguir resultats. Solarcasa Energy S.L. No es pot fer sota cap circumstància, el client ha d' aparèixer com a tercer partit en el context de qualsevol reclamació de danys presentats contra el client per un consumidor final.
  6. Perquè sigui admissible, Solarcasa Energy S.L. Qualsevol reclamació s'ha de notificar mitjançant una carta enviada per lliurament certificat al seu domicili social dins dels 8 dies següents a l'entrega de la mercaderia o la prestació dels serveis.
  7. Totes les nostres relacions contractuals es regiran exclusivament per Spain La llei.